Το παρόν μάθημα εστιάζει στη παρουσίαση των σημαντικότερων εννοιών της διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων, ως επιμέρους στοιχεία των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ (Integrated Marketing Communications). Αρχικά, αναπτύσσονται τα κυρίαρχα υποδείγματα και οι στρατηγικές επικοινωνίας υπό το πρίσμα της θεμελίωσης ενός προγράμματος ολοκληρωμένων επικοινωνιών. Εν συνεχεία, παρατίθενται οι επιμέρους αποφάσεις διαφημιστικής στρατηγικής με ιδιαίτερη έμφαση στο σχεδιασμό μηνυμάτων και στην επιλογή μέσων. Η ενότητα της διαφήμισης ολοκληρώνεται με την εξέταση των διαφημιστικών επιδράσεων στο ακροατήριο και των μεθόδων ελέγχου της διαφημιστικής αποτελεσματικότητας. Το δεύτερο σκέλος του μαθήματος αφορά στη παράθεση εισαγωγικών εννοιών στις δημόσιες σχέσεις και ειδικότερα στα διαφορετικά ακροατήρια, στις τακτικές «πρόληψης» και «αντίδρασης», καθώς και σε ζητήματα διαχείρισης κρίσεων.
Μέσα από την επισκόπηση σύγχρονης βιβλιογραφίας, την παρουσίαση καλών πρακτικών δια μέσου μελετών περίπτωσης, την ανάλυση αριθμητικών παραδειγμάτων και την επίλυση ασκήσεων, οι φοιτητές αναμένεται να: