Εξετάζονται γενικά και ειδικά: η διαχρονική εξέλιξη και τα χαρακτηριστικά της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Η τμηματοποίηση των ξενοδοχείων, η οργάνωση υπηρεσιών, οι λειτουργικές διαδικασίες των διευθύνσεων/ τμημάτων ενός ξενοδοχείου, οι δείκτες ελέγχου αποτελεσματικότητας αυτών, τα συστήματα ελέγχου και βελτίωσης της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, καθώς και η οργάνωση και λειτουργία ταξιδιωτικών γραφείων.
Περιεχόμενο:
Η απόκτηση γνώσεων και ικανοτήτων ώστε οι φοιτητές: