Το συγκεκριμένο μάθημα αφορά στην ανάλυση των υπαρχόντων συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων μάρκετινγκ. Αναλύονται οι ιδιαιτερότητες, τα χαρακτηριστικά και η χρήση του καθενός από αυτά. Το μάθημα περιγράφει τις μεταβλητές που απαιτείται να καταγράφονται και να μελετώνται, ώστε να λαμβάνονται ορθολογικές αποφάσεις μάρκετινγκ με στόχο την αποτελεσματικότερη λειτουργία της επιχείρησης.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος του προγράμματος σπουδών ΟΔΕ, ο φοιτητής θα είναι σε θέση: