Το συγκεκριμένο μάθημα αφορά στην πιο επιστημονική προσέγγιση του Μάρκετινγκ, ως ενός βασικού τομέα λήψης αποφάσεων στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Περιγράφεται η μετατροπή των προβλημάτων διοίκησης του Μάρκετινγκ σε ανάγκες πληροφόρησης και ανα-πτύσσονται οι κατάλληλες μεθοδολογίες συλλογής αυτών των πληροφοριών.
Παρουσιάζονται οι διάφοροι τρόποι συλλογής πρωτογενών δεδομένων, η προσωπική συνέντευξη, η τηλεφω-νική, τα ταχυδρομικά ερωτηματολόγια και οι σύγχρονες μορφές όπως η έρευνα μέσω του διαδικτύου ή μέσω κινητών τηλεφώνων.
Αναλύονται οι προσεγγίσεις στην δειγματοληψία των καταναλωτών και των επιχειρήσεων.
Τέλος παρουσιάζονται βασικές μέθοδοι ανάλυσης των πρωτογενών δεδομένων, με έμφαση στις ιδιαιτερότη-τες αυτών των μεθόδων για την υποβοήθηση συγκεκριμένων αποφάσεων όπως η ανάπτυξη νέων προϊόντων με τη χρήση μεθοδολογιών ανάλυσης σύζευξης (conjoint measurements).
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του ουσιαστικού μαθήματος του προγράμματος σπουδών ΟΔΕ, ο φοιτητής θα είναι σε θέση: