Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον οι καταναλωτές είναι πιο απαιτητικοί, έχουν πρόσβαση σε πολύ περισσότερες πληροφορίες και αναζητούν διαρκώς εναλλακτικά προϊόντα και υπηρεσίες. Σε αυτό το πλαίσιο είναι επιτακτική ανάγκη οι επιχειρήσεις να προσφέρουν στους πελάτες τους όχι απλώς προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά κυρίως αξέχαστες εμπειρίες. Με αυτόν μόνο τον τρόπο οι πελάτες θα είναι ενθουσιασμένοι, θα επιστρέφουν στην επιχείρηση και στον προορισμό και θα μοιράζονται την θετική τους εμπειρία. Σκοπός αυτού του μαθήματος είναι να παρουσιαστεί αυτή τη νέα προσέγγιση του Μάρκετινγκ Εμπειριών, να αναλυθεί η διαδρομή του καταναλωτή (Customer Journey) και να σχεδιαστεί ο επιτυχής συνδυασμός τους στα πλαίσια της άριστης εξυπηρέτησης.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: