Το παρόν μάθημα εστιάζει στην κατανόηση και εφαρμογή των αρχών του κοινωνικού μάρκετινγκ ως εργαλείου προώθησης θετικών κοινωνικών αλλαγών και της κοινωνικής ευημερίας. Μέσα από την επισκόπηση της σχετικής θεωρίας και την ανάλυση πραγματικών περιπτώσεων, εξετάζεται πώς οι τεχνικές και στρατηγικές του μάρκετινγκ προσαρμόζονται ώστε να εξυπηρετήσουν ευρύτερους κοινωνικούς σκοπούς. Οι διαλέξεις καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων όπως η συμπεριφορική αλλαγή, οι κοινωνικές αξίες, η αυθεντικότητα στην επικοινωνία κοινωνικών μηνυμάτων και η ευθύνη των επιχειρήσεων στην αντιμετώπιση σύγχρονων κοινωνικών προκλήσεων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε σύγχρονες τάσεις όπως ο ακτιβισμός μάρκας (brand activism), η "επιφανειακή/ανειλικρινής κοινωνική ευαισθητοποίηση" (woke washing) και η κοινωνική διαφήμιση, με ανάλυση πρόσφατων περιπτώσεων από την ελληνική και διεθνή αγορά. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες θα κληθούν να προσεγγίσουν κριτικά τη σχετική θεωρία και να σχεδιάσουν οι ίδιοι/ες καμπάνιες κοινωνικού χαρακτήρα, συνδυάζοντας θεωρητική κατάρτιση με δημιουργική και στρατηγική σκέψη. Η διδασκαλία θα υποστηριχθεί από σύγχρονη βιβλιογραφία, ακαδημαϊκά άρθρα, μελέτες περίπτωσης και εφαρμοσμένα παραδείγματα.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να: