Το παρόν μάθημα εστιάζει στην ανάλυση των βασικότερων χαρακτηριστικών και ιδιαιτεροτήτων του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή, τόσο από ακαδημαϊκή όσο και από επιχειρηματική σκοπιά. Λαμβάνοντας υπόψη τη ραγδαία εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας και γενικότερα των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας, οι διαλέξεις καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ζητημάτων τα οποία είναι απαραίτητα για την κατανόηση των σημαντικότερων καναλιών επικοινωνίας, προώθησης και διανομής, το σχεδιασμό αποτελεσματικής στρατηγικής και την επιτυχημένη υλοποίηση τακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Κατά την διδασκαλία του μαθήματος, προκειμένου να συνδυαστούν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις, θα παρουσιαστούν ζητήματα της σύγχρονης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, αλλά και μελέτες περίπτωσης από την ελληνική και τη διεθνή αγορά.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος επιλογής του προγράμματος σπουδών ΟΔΕ, ο φοιτητής θα είναι σε θέση: