Το μάθημα παρέχει μια επισκόπηση της επιχειρηματικής έρευνας και των απαιτήσεων που απαιτούνται για τη διεξαγωγή ποιοτικών επιχειρηματικών ερευνών. Οι γνώσεις που θα αποκομίσουν οι φοιτητές, θα τους βοηθήσουν να μελετούν και να κατανοούν επιστημονικές (επιχειρηματικές) μελέτες, να αναλύουν και να ερμηνεύουν τα αποτελέσματα, να σχεδιάζουν και να προετοιμάσουν επιστημονικές (επιχειρηματικές) μελέτες και να ολοκληρώσουν μία επιστημονική (επιχειρηματική) μελέτη.
Το μάθημα ξεκινά με μια συζήτηση σχετικά με τη διαδικασία της δημιουργίας γνώσης, με έμφαση στη παραγωγή επιστημονικής γνώσης. Σημαντικές δομικές οντότητες σε αυτή τη διαδικασία είναι τα πλαίσια αναφοράς, τα επιστημονικά ιδεώδη, η διαμόρφωση και διατύπωση του προβλήματος στο οποίο στοχεύει να απαντήσει μία επιστημονική (επιχειρηματική) μελέτη, οι επιστημονικές προσεγγίσεις και μέθοδοι για την συλλογή και ανάλυση δεδομένων μίας επιστημονικής (επιχειρηματικής) μελέτης.
Το μάθημα περιλαμβάνει επίσης δραστηριότητες που αναπτύσσουν την ικανότητα του μαθητή να βρίσκει πληροφορίες σε βάσεις δεδομένων, να χρησιμοποιεί διαφορετικούς τύπους πληροφοριών με τον κατάλληλο τρόπο και να αξιολογεί αυτές τις πληροφορίες και πηγές σύμφωνα με τα σχετικά κριτήρια.
Τα βασικά σημεία αυτού του μαθήματος είναι:
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος ο φοιτητής πρέπει να είναι σε θέση να: