Σκοπός του μαθήματος είναι να παράξει βασικές γνώσεις στο θέμα της επιχειρηματικής ηθικής και δεοντολογίας και να τις προτάξει στην επιχειρηματική διακυβέρνηση. Στα πλαίσια του μαθήματος, επεξηγούνται οι βασικές έννοιες της ηθικής και δεοντολογίας στο σύγχρονο επιχειρηματικό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Αρχικά παρουσιάζεται η έννοια της ηθικής φιλοσοφίας δείχνοντας πώς η ηθική θεωρία μπορεί να ισχύει στο πλαίσιο των επιχειρήσεων. Αναλύονται οι βασικές έννοιες της ηθικής και φιλοσοφίας και δίνεται έμφαση στην κοινωνική διάσταση της σύγχρονης επιχείρησης. Γίνεται εκτεταμένη αναφορά στα Διεθνή πρότυπα και στις κατευθύνσεις που δίνονται από Οργανισμούς και Θεσμούς προς τις πολυεθνικές εταιρίες στα πλαίσια: των εργασιακών σχέσεων, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των δικαιωμάτων του καταναλωτή, της διαφάνειας, της ασύμμετρης πληροφόρησης, της ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης, του ανταγωνισμoύ, της οικονομικής και κοινωνικής ευημερίας.
Περιεχόμενο:
Προκειμένου να επιτευχθεί με επιτυχία ο σκοπός του μαθήματος, οι φοιτητές με την παρακολούθηση και συμμετοχή τους θα είναι σε θέση: