Το συγκεκριμένο μάθημα αφορά στην εισαγωγή στην Επιστήμη του Μάρκετινγκ, ως ενός τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Παρουσιάζει το Μάρκετινγκ ως μία σημαντική λειτουργία της Επιχείρησης, η οποία συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Αρχικώς, παρουσιάζονται οι διαφορετικές προσεγγίσεις και επιχειρηματικές φιλοσοφίες και δίνεται έμφαση στον Προσανατολισμό προς το Μάρκετινγκ. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η αναγκαιότητα και η χρησιμότητα του Μάρκετινγκ στις σύγχρονες οικονομίες και κοινωνίες.
Ως εισαγωγικό μάθημα, παρουσιάζονται οι έννοιες της Έρευνας Μάρκετινγκ και της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, οι οποίες όμως αποτελούν ξεχωριστούς επιστημονικούς χώρους. Τέλος, παρουσιάζονται οι βασικοί άξονες της στρατηγικής Μάρκετινγκ, η Τμηματοποίηση των Αγορών, η Στόχευση των κατάλληλων τμημάτων και η Τοποθέτηση της Πρότασης της επιχείρησης στην αγορά και στο μυαλό των καταναλωτών.
Το μάθημα ολοκληρώνεται με την παρουσίαση του Μίγματος Μάρκετινγκ (Προϊόν, Τιμολόγηση, Διανομή και Προβολή) ως το βασικό εργαλείο άσκησης των πολιτικών Μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του βασικού μαθήματος του προγράμματος σπουδών ΟΔΕ, ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση: