Το παρόν μάθημα εστιάζει στην ανάλυση των βασικότερων χαρακτηριστικών και ιδιαιτεροτήτων του μάρκετινγκ υπηρεσιών τόσο από ακαδημαϊκή όσο και από επιχειρησιακή σκοπιά. Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία των υπηρεσιών στο σύνολο των ανεπτυγμένων οικονομιών, οι διαλέξεις καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ζητημάτων τα οποία είναι απαραίτητα για την κατανόηση των σημαντικότερων εννοιών του μάρκετινγκ υπηρεσιών, το σχεδιασμό αποτελεσματικής στρατηγικής και την επιτυχημένη υλοποίηση τακτικών μάρκετινγκ.
Μέσα από την επισκόπηση σύγχρονης βιβλιογραφίας, την παρουσίαση καλών πρακτικών δια μέσου μελετών περίπτωσης, την ανάλυση αριθμητικών παραδειγμάτων και την επίλυση ασκήσεων, οι φοιτητές αναμένεται να: