Σκοπός του μαθήματος είναι να εξετάσει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και κατ’ επέκταση το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν από την επιχειρηματική και όχι τόσο από την τεχνολογική πλευρά. Στα πλαίσια του μαθήματος περιγράφονται και εξετάζονται διαφορετικοί τύποι και κατηγορίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου και αναλύονται οι διαφορές τους από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Περιγράφονται τα συστήματα ERP και CRM και αναλύεται η συμβολή τους στην αποδοτική λειτουργία της επιχείρησης, στις σχέσεις της με τους πελάτες και στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης, περιγράφονται νέα επιχειρηματικά μοντέλα ηλεκτρονικού εμπορίου επιχείρηση προς πελάτη και αναλύονται τεχνολογικά και επιχειρησιακά ζητήματα στη διεπιχειρησιακή επικοινωνία και στη διαχείρηση αλυσίδων εφοδιασμού. Τέλος, εξετάζονται θέματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν για την απόκτηση και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των επιχιερήσεων. Υπό αυτό το πρίσμα, το μάθημα φιλοδοξεί να βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων, σημερινά και μελλοντικά, να αντιληφθούν τις προκλήσεις και να τις εκμεταλλευθούν με τον πλέον αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Το μάθημα αναλύει και επεξηγεί βασικές έννοιες και θέματα που σχετίζονται με τον τομέα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση: