Κωδικός Μαθήματος
ΔΕΜΑΡ--
Θεωρία / Εργαστήριο / Φροντιστήριο / Ασκήσεις
3 / - / - / -
Εξάμηνο Μαθήματος
6ο ή 8ο
Προαπαιτούμενα
ΔΕΜΑΡ04 Μάρκετινγκ
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων
Ελληνικά
Προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS
-
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος
Κατηγορία Μαθήματος
Επιλογής
Τύπος Μαθήματος
-
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
3
Διδάσκων / ουσα
Δ. Κάμπης
Στόχος Μαθήματος - Περιγραφή Περιεχομένου:

Το παρόν μάθημα εστιάζει στην ανάλυση των βασικότερων χαρακτηριστικών και ιδιαιτεροτήτων του μάρκετινγκ στη ψηφιακή εποχή, τόσο από ακαδημαϊκή όσο και από επιχειρηματική σκοπιά. Λαμβάνοντας υπόψη τη ραγδαία εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας και γενικότερα των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας, οι διαλέξεις καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ζητημάτων τα οποία είναι απαραίτητα για την κατανόηση των σημαντικότερων καναλιών επικοινωνίας, προώθησης και διανομής, το σχεδιασμό αποτελεσματικής στρατηγικής και την επιτυχημένη υλοποίηση τακτικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Κατά την διδασκαλία του μαθήματος, προκειμένου να συνδυαστούν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις, θα παρουσιαστούν ζητήματα της σύγχρονης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, αλλά και μελέτες περίπτωσης από την ελληνική και τη διεθνή αγορά.

Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος επιλογής του προγράμματος σπουδών ΟΔΕ, ο φοιτητής θα είναι σε θέση:

  • Να αντιλαμβάνεται τις συνέπειες των ψηφιακών τεχνολογιών για το μάρκετινγκ
  • Να κατανοεί την έννοια του μάρκετινγκ και του ψηφιακού μάρκετινγκ στη νέα εποχή και στη νέα ψηφιακή οικονομία
  • Να αντιλαμβάνεται πως σκέφτεται και λειτουργεί ο σημερινός καταναλωτής ο οποίος ζει και συναλλάσσεται σε ένα ψηφιακό περιβάλλον
  • Να γνωρίζει τα κύρια εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Να επιλέγει και να συνδυάζει τα κατάλληλα εργαλεία ανάλογα με τους στόχους μάρκετινγκ και τα δεδομένα της αγοράς
  • Να αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Να σχεδιάζει αποτελεσματικά σχέδια ψηφιακού μάρκετινγκ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Καραολή & Δημητρίου 80
Πειραιάς,18534

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ