Το συγκεκριμένο μάθημα αφορά στην λήψη αποφάσεων μέσα σε μία Επιχείρηση, τόσο για την Προμήθεια προϊόντων και υπηρεσιών, όσο και για την προώθηση των προϊόντων της σε άλλες επιχειρήσεις.
Περιγράφεται η τμηματοποίηση των βιομηχανικών αγορών ως μία διαδικασία σταδίων και πολλαπλών κριτηρίων.
Παρουσιάζονται τα κριτήρια και οι σύνθεση του ΚΑΑ και οι συνέπειες για την χάραξη αντίστοιχων στρατηγικών Β2Β Μάρκετινγκ.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του ουσιαστικού μαθήματος του προγράμματος σπουδών ΟΔΕ, ο φοιτητής θα είναι σε θέση: