Το συγκεκριμένο μάθημα αφορά στην εισαγωγή της Επιστήμης της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή ως τομέα κυρίως του Μάρκετινγκ, αλλά και της Ψυχολογίας της Συμπεριφοράς.
Αναλύεται το βασικό υπόδειγμα αγοραστικής απόφασης και συμπεριφοράς, καθώς και οι παραλλαγές του, όπως αυτές εξαρτώνται από το βαθμό εμπλοκής του καταναλωτή στην απόφαση.
Παρουσιάζονται τα ψυχολογικά κίνητρα των καταναλωτών, καθώς και οι διαστάσεις της προσωπικότητάς τους ως δομικά στοιχεία της λήψης αποφάσεων.
Αναλύονται οι επιπτώσεις στην αγοραστική συμπεριφορά από την καταναλωτική κουλτούρα, τα δημογραφικά στοιχεία των καταναλωτών και την εξατομικευμένη αντίληψη της πραγματικότητας.
Τέλος αναλύονται βασικές καταναλωτικές συμπεριφορές, όπως η αποδοχή της καινοτομίας, η πιστότητα των καταναλωτών, η συμπεριφορά μετά την αγορά, η διαδικασίες ανάπτυξης και διαχείρισης παραπόνων, κ.τ.λ.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του ουσιαστικού μαθήματος του προγράμματος σπουδών ΟΔΕ, ο φοιτητής θα είναι σε θέση: