gototopgototop

 
 

Καθηγητές | Αναπληρωτές Καθηγητές | Επίκουροι Καθηγητές

  Ονοματεπώνυμο:  Μάρκος Τσόγκας
Τίτλος:  Επίκουρος Καθηγητής
Γραφείο:  403 (Κεντρικό Κτίριο)
Τηλέφωνο:  +30 210 414 2211
E-mail:  mtsogas(-at-)unipi(-dot-)gr

Σύντομο Βιογραφικό

Ο Μάρκος Τσόγκας είναι Επίκουρος Καθηγητής Διεθνούς Μάρκετινγκ του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Υπηρεσιών (ems.unipi.gr). Είναι απόφοιτος της Βαρβακείου Προτύπου Σχολής, πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ), κάτοχος Μ.Α. στο Μάρκετινγκ από το Kingston University και Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Έχει διατελέσει Senior Lecturer στο Kingston Business School, Kingston University, UK και έχει αρθρογραφήσει σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια. Είναι εκλεγμένο μέλος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, εκπρόσωπος της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ακαδημία Μάρκετινγκ (EMAC), μέλος της American Marketing Association, της Academy of International Business καθώς και διπλωματούχο μέλος της Market Research Society of UK. Παράλληλα με το ακαδημαϊκό του έργο διαθέτει εκτενή συμβουλευτική και ερευνητική εμπειρία στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ελλάδα. Από το 2015 είναι Επιστημονικός Υπεύθυνος του TEDx University of Piraeus.

Διδασκαλία

  1. Μάρκετινγκ (3ο εξάμηνο)
  2. Συμπεριφορά Καταναλωτή (4ο εξάμηνο)
  3. Διεθνές Μάρκετινγκ (Επιλογής)
  4. Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (Επιλογής)
  5. Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις (Επιλογής)

Δημοσιεύσεις

  • Tsogas, M. & Kyriakou, M. (2019) “Suitability of green dwellings as residential options in times of recession: The role of perceived value, benefits and barriers”. In Developments in Marketing Science: Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers, Springer International Publishing
  • Tsogas, M., Chatzopoulou, E. & Savva, I. (2018). Tourist Sub-Destinations: Shedding Light on a Neglected Touristic Behavior. Fifth International IACuDiT publications, Athens 2018
  • Fousteris, A., E. Didaskalou, M. Tsogas and  D. Georgakellos (2018) “The environmental strategy of businesses as an option under recession in Greece” Sustainability, 10(12), 4399.
  • Chatzopoulou, E., & Tsogas, M. (2017) “The role of emotions to brand attachment and brand attitude in a retail environment”. In Developments in Marketing Science: Creating Marketing Magic and Innovative Future Marketing Trends, Springer, Cham, 54, pp.43-47.
  • Blankson C., Kalafatis S., Tsogas M., Coffie S. (2016) “Congruence in The Positioning of Service Brands: An Empirical Examination”. In: Campbell C., Ma J. (eds) Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing. Developments in Marketing Science. Springer, Cham
  • Blankson, C. Kalafatis, S.P., Coffie, S. & Tsogas, M.H. (2014). "Comparisons of media types and congruence in positioning of service brands". Journal of Product & Brand Management, 23 (3), pp.162 – 179.
  • Kalafatis, S. P., Riley, D., Tsogas, M. H. and Clodine-Florent, Jimmy (2012) “The effects of source credibility and message variation on mail survey response behaviour”, International Journal of Market Research, 54(3), pp. 391-406.
  • Faroughiana, F.F., S. P. Kalafatis, L. Ledden, P. Samouel and M.H. Tsogas (2012) “Value and risk in business-to-business e-banking”, Industrial Marketing Management, Volume 41, Issue 1, January, Pages 68–81.
  • Kalafatis, S. P., M. H. Tsogas and C. Blankson (2000) ”Positioning strategies in business markets”, The Journal of Business & Industrial Marketing. Santa Barbara. Vol. 15, Iss. 6; pp. 416-437.
  • Kalafatis, S. P., M. Pollard, R. East and M. H. Tsogas (1999) “Green marketing and Ajzen's theory of planned behaviour: a cross-market examination”, The Journal of Consumer Marketing. Santa Barbara. Vol. 16, Iss. 5; pp. 441-458.
  • Kalafatis, S. P., and M. H. Tsogas (1998) “Congruence of adopted segmentation strategies and perceived effectiveness of segmentation bases”, Journal of Segmentation in Marketing, Vol. 2, Iss.1, pp. 36-63.
  • Kalafatis, S.P and M. H. Tsogas (1994) “Impact of the inclusion of an article as an incentive in industrial mail surveys” Industrial Marketing Management. New York:Vol.23, Iss. 2; pg. 137, 7 pgs.

Συγγράμματα

  • Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. και Μάρκος Η. Τσόγκας (1999/2008) «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ», Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα.
  • Belch G. & Belch M. (2017) «ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ», Επιστημονική επιμέλεια: Μάρκος Τσόγκας, Εκδόσεις Τζιόλα

Ώρες Γραφείου

Οι ώρες γραφείου για το εαρινό εξάμηνο 2018-2019 για τους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές είναι:

  • Πέμπτη: 10:30-12:00 (Best for Erasmus)
  • Παρασκευή: 12:00-13:00