gototopgototop

Καθηγητές | Αναπληρωτές Καθηγητές | Επίκουροι Καθηγητές

  Ονοματεπώνυμο:  Αθανάσιος Κουρεμένος
Τίτλος:  Καθηγητής
  Διευθυντής ΠΜΣ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Management Τουρισμού
Γραφείο:  439 (Κεντρικό Κτίριο)
Τηλέφωνο:  +30 210 414 2259
E-mail:  akour(-at-)unipi(-dot-)gr
Τομέας:  Μάρκετινγκ και Παραγωγής

Βιογραφικό

Ο Αθανάσιος Κουρεμένος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος Μεταπτυχιακών Τίτλων  του University of Strathclyde της Γλασκώβης, καθώς και Διδάκτορας του ίδιου Πανεπιστημίου, σε Quantitative Methods in Marketing (1985).

Είναι μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης του Ιδρύματος και Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων – Τουρισμού (MBA–Tourism). Έχει διατελέσει Πρόεδρος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Τμήματος Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, καθώς και μέλος της Συγκλήτου.

Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε Διεθνή Επιστημονικά Περιοδικά, όπως τα Industrial Marketing Management, European Journal of Marketing, International Journal of Research in Marketing, Journal of Euromarketing, International Journal of Bank Marketing, Tourism and Hospitality Research, καθώς και στα Πρακτικά Παγκόσμιων Συνεδρίων όπως του European Marketing Academy και του Academy of Marketing Science (USA).

Έχει διδάξει ως Ειδικός Επιστήμονας και Επισκέπτης Καθηγητής  του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το ΕΜΠ, το ALBA και σε μεγάλο αριθμό επιμορφωτικών  σεμιναρίων.

Στα αντικείμενα διδακτικού, ερευνητικού και μελετητικού  ενδιαφέροντός του περιλαμβάνονται: Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Μέθοδοι Έρευνας και Ανάλυσης Δεδομένων Αγοράς, Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, Ποιότητα Υπηρεσιών, Δίαυλοι Διανομής Προϊόντων, Πληροφοριακά Συστήματα και Συστήματα Υποστήριξης Διοίκησης Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Υιοθέτηση και Διάδοση Τεχνολογικών Καινοτομιών.

Μεταξύ άλλων ήταν υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Έρευνας Μάρκετινγκ για  τη δημιουργία της Παρευξείνιας Τράπεζας, του Ταμείου Ασφάλισης Τραπεζικών Πιστώσεων και μίας νέας “Satellite City” στην Τζακάρτα της Ινδονησίας, καθώς και της Τουριστικής Ανάπτυξης της Κρήτης και της Κω, της Βιωσιμότητας του Διεθνούς Ολυμπιακού Φεστιβάλ Νέων του 2004 και της ανάπτυξης Ειδικών Μορφών Τουρισμού, όπως Θρησκευτικού, Ιαματικού, Ιατρικού και Πολιτιστικού.

Έχει συμμετάσχει, μεταξύ άλλων, σε σημαντικά διεθνή και διαπανεπιστημιακά ερευνητικά έργα, όπως το Πρόγραμμα Μελέτης των Ελληνικών ΔΕΚΟ (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και London Business School), το Πρόγραμμα ΙNOVSTRAT, για την υιοθέτηση Τεχνολογικών Καινοτομιών από τις Ελληνικές Επιχειρήσεις, και το Πρόγραμμα The European Way to Excellence της Επιτροπής των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων και του European Foundation for Quality Management.

Είναι Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και έχει τιμηθεί με Outstanding Paper Award από την Academy of Marketing Science (USA) και με Life Achievement Award, από το University of Strathclyde της Γλασκώβης.

 

Για εκτυπώσιμη μορφή του βιογραφικού πατήστε εδώ.

Διδασκαλία

  1. Έρευνα Μάρκετινγκ (5ο εξάμηνο)
  2. Βιομηχανικό Μάρκετινγκ (6ο εξάμηνο)
  3. Διοίκηση Πωλήσεων - Προσωπική Πώληση (Επιλογής)
  4. Σχεδιασμός Μάρκετινγκ (Επιλογής)
  5. Συστήματα Υποστήριξης Διοίκησης Μάρκετινγκ (Επιλογής)