Κωδικός Μαθήματος
ΔΕΜΑΡ32
Θεωρία / Εργαστήριο / Φροντιστήριο / Ασκήσεις
3 / - / - / -
Εξάμηνο Μαθήματος
6ο ή 8ο
Προαπαιτούμενα
-
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων
Ελληνικά
Προσφέρεται σε φοιτητές ERASMUS
Ναι
Ηλεκτρονική Σελίδα Μαθήματος
Κατηγορία Μαθήματος
Επιλογής
Τύπος Μαθήματος
Ειδίκευσης
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS)
3
Διδάσκων / ουσα
Μ. Τσόγκας
Στόχος Μαθήματος - Περιγραφή Περιεχομένου:

Το συγκεκριμένο μάθημα αφορά στην επέκταση της επιστήμης του Μάρκετινγκ στις Διεθνείς αγορές. Η δομή του μαθήματος ακολουθεί βασικές αποφάσεις του Διεθνούς Μάρκετινγκ και συγκεκριμένα:

  •  Απόφαση Διεθνοποίησης, δηλαδή εάν η επιχείρηση θέλει και μπορεί να ξεπεράσει τα εγχώρια όρια και σύνορα.
  •  Απόφαση Επιλογής Διεθνών Αγορών, δηλαδή πώς κρίνονται οι ελκυστικότερες διεθνείς αγορές για διεθνοποίηση, πώς επιλέγονται και με ποια βασική στρατηγική επέκτασης (Συγκέντρωσης ή Διασποράς).
  •  Απόφαση Επιλογής του Τρόπου Εισόδου, δηλαδή πώς επιλέγεται η πιο ελκυστική και κατάλληλη στρατηγική εισόδου, πχ. Άμεσες ή Έμμεσες Εξαγωγές, Δικαιόχρηση, Αδειοδότηση, Επένδυση, κ.λπ.
  •  Απόφαση Προσαρμογής ή Τυποποίησης του Μίγματος Μάρκετινγκ, με έμφαση στις αποφάσεις για το Προϊόν και την Προβολή του.
Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος βασικής επιλογής του προγράμματος σπουδών ΟΔΕ, ο φοιτητής θα είναι σε θέση:

  •  Να αντιλαμβάνεται πλήρως την έννοια, τη διαφορετικότητα και την ευρύτητα του Διεθνούς Μάρκετινγκ σε σχέση με το εισαγωγικό Μάθημα.
  •  Να διακρίνει τις διαφορετικές θεωρίες για την κουλτούρα των καταναλωτών και πώς αυτές επηρεάζουν τις αντίστοιχες αποφάσεις.
  •  Να κατανοεί την στρατηγική ανάγκη των επιχειρήσεων για παρουσία σε διεθνείς αγορές.
  •  Να γνωρίζει τους τρόπους και τα κριτήρια επιλογής Διεθνών Αγορών αλλά και του τρόπου εισόδου σε αυτές.
  •  Να αναγνωρίζει τις διαφορές των στρατηγικών τυποποίησης και προσαρμογής του μίγματος Μάρκετινγκ στις διεθνείς αγορές.
Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:
  •  «Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ + CD & e-learning», Γ. Αυλωνίτης, Κ. Λυμπερόπολος, Β. Τζαναβαρας, εκδόσεις Rosili, 2010, Αθήνα.
  •  «Διεθνές Μάρκετινγκ», Γ. Πανηγυράκης, εκδ. UNIBOOKS ΙΚΕ,2017, Αθήνα.
  •  «Διεθνές Μάρκετινγκ» R. L. Sandhusen, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 1999, Αθήνα.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Καραολή & Δημητρίου 80
Πειραιάς,18534

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ